Chia
Detaylı Bilgi
  • Ürün Özellikleri
  • Ürün Resimleri

AÇIKLAMA :

  • Chia tohumu, en iyi Omega-3 kaynağı olarak bilinen somon ve keten tohumundan daha fazla Omega-3  içermektedir. Beyin ve kalp sağlığı için çok önemli olduğu bilinen Omega-3, düzenli Chia tohumu tüketildiğinde metabolizmaya önemli faydalara sağlar. 
  • Chia tohumları aynı zamanda protein kaynağıdır ve kolesterol içermez. 28 gramında 4.4 gram protein vardır, bu da günlük ihtiyacın neredeyse %10'una denk gelir. 
  • Chia tohumu aynı zamanda iyi kolesterolü arttırırken LDL ve trigliseriti düşürür. 
  • İçerdiği triptofan adlı aminoasit, tokluk hissi sağlar, uykuyu düzenler ve psikolojik olarak da daha iyi hissetmenizi sağlar. 
  • Chia tohumu genellikle çiğ olarak tüketilir. salataya, yoğurda, çorbalara ve smoothie'lere ekleyip kısa süre bekleterek yumuyaşınca tüketebilirsiniz. 
  • Chia tohumunun en önemli özelliği, sıvı bir gıdanın içine koyulduğunda ve bekletildiğinde, içeceğin sıvıyı absorbe ederek jelleşmesidir. Bu sayade hemen hemen tüm malzemelerle chia puding yapılabilir. 
DİSTRİBÜTÖRLÜKLERİMİZ
HIZLI ERİŞİM